Co trzeba wiedzieć przed delegowaniem pracownika

Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas dotyczą. Jeżeli wyjazd jest zaledwie na kilka dni nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby pełnić pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy które będą nas obowiązywać. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te i inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu który chce wysłać pracownika do pracy w innym państwie należącym do Unii Europejskiej. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje lub seminaria jakie są organizowane przez: dyrektywa delegowanie pracowników Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, która uprości nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.